HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
Hvilken ICP sang har betydet mest for jer? Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?

+12
GLZA
Ronja
Freak
dekio
MGtheJuggla
arcane
Savage Twister
Mike Focks
J
SiCklovn
Peaceraper
bulls
16 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Gæst


Gæst

Personligt vil jeg sige "Pass Me By"... Den var hovedsagen til at jeg kom igennem det da min bedste ven døde for et par måneder siden... Han var den der lærte mig at elske ICP, vi hørte det konstant, og det var kun af respekt for hans mor vi ikke hørte det i kirken...

bulls

bulls

Three-Jay skrev:Personligt vil jeg sige "Pass Me By"... Den var hovedsagen til at jeg kom igennem det da min bedste ven døde for et par måneder siden... Han var den der lærte mig at elske ICP, vi hørte det konstant, og det var kun af respekt for hans mor vi ikke hørte det i kirken...

Pass Me By er helt klart en af mine favoritter. Men min er Halls of Illusions. Den sang har altid julpet mig, når jeg var det de unge nutildages kalder nede!

Peaceraper

Peaceraper

@ Jay

Jeg kan følge dig! Syntes osse jeg kan relatere virkelig meget til den sang, dog er grundene private, men jeg kan helt sikkert følge dig

http://www.Hallowicked.dk

Gæst


Gæst

Det er sgu for svært et spørgsmål.. jeg har kunnet bruge næsten alt de har lavet til et eller andet Smile

SiCklovn

SiCklovn

har det lidt på samme måde dok. der er så meget. men ja, mine er nok nogen som simple and blunt, homies, behind the paint, i do this, we gives no fuck, kunne blive ved og ved.
for ikk at glemme deres seminars. men de tæller måske ikk Rolling Eyes

J

J
Team

Der er vel noget ICP til alt? men vil helst ikke hooke bad times på et track det ødelægger det virkeligt.... vil heller blive glad når jeg hører musikken :p

http://hallowicked.dk

Mike Focks

Mike Focks

Der er fandme mange tracks der har betydet noget for mig på forskellige måder... Nogle af dem ved jeg ikke engang hvorfor, fx:

Dont look now, but there he goes again
Its me and the Grim Reaper, best of friends
He's always hanging around, waiting for me to die
We shot a game of pool, he's not a bad guy

Den linjer har altid fascineret mig på en underlig måde. Jeg aner ikke hvorfor. Det er lidt det samme med starten af "In The Haughhh", hvor J siger "Im... Violent... J!"
Jeg er helt vild med det! Og det er totalt meningsløst. Nogle gange bliver jeg nød til at sige det højt for mig selv, fordi det bare kører i mit hoved.

Men hvis det skal være lidt mere seriøst, så har jeg altid været vild med "Play With Me", og i særdeledshed det sidste vers. Det er bare så fucking sweet. Jeg kunne slet ikke fatte det første gang jeg hørte det. Det er jo genialt. Det samme går for "Aint Yo Bidness", den elskede jeg fra første gang jeg hørte den. ..."You should try suicide!"

Udover det er hele Hells Pit albummet meget specielt for mig. For det første er det den eneste Joker's Card era jeg var Juggalo hele vejen igennem, men det var samtidig også en periode af mit liv hvor jeg var utrolig isoleret fra omverdenen og generelt meget deprimeret. Meget ligesom nogle af teksterne på pladen, og det påvirkede mig meget.

Til sidst kan jeg måske nævne et track som "1st Day Out", der lærte mig alt hvad jeg behøver at vide om kvinder. Den og så "Bugz On My Nutz".

http://www.mikefocks.dk

J

J
Team

@Mike

Kan godt følge dig i First Day out hehe Very Happy

http://hallowicked.dk

Savage Twister

Savage Twister

Jeg ved det sku ikke helt, for da jeg begyndte at høre horrorcore, sådan for alvor... Var det både ICp, Twizid og Dark Lotus...

Men det alle første jeg høre, var ICP albumet The Great Milenko... Så det meste af den plade, især Hokus Pokus, Piggy Pie, House Of Horrors, Boogie Woogie Wu og så Pass Me By som virkelig er for fed/wicked/cool osv...

Og så også lige Prom Queen, som har betyder, fordi der er en så fed historie...

Men den sang der ahr betyder mest er Juggalo Family, har haft så mange fede stunder sammen med mine venner og den sang Very Happy

arcane

arcane

jeg vil os sige som mange andre at det er svært at vælge lige et bestemt nummer når de nu har lavet så mange fede tracks..
men i starten for mange år siden da jeg begyndte at høre dem.. fik jeg albummet "the amazing jeckel brothers" var det jo især assasins og another love song.. der gjorde jeg blev totalt hooked på deres musik...
og ja med tiden blev der jo bare ved med at dukke guld numre som needen game halloween on military street. i still stab people osv osv..
prom queen er os et nummer der går rimelig mange gange igennem mine højtalere

MGtheJuggla



Behind The Paint

arcane

arcane

helt sikkert behind the paint os er et rigtig fedt nummer

dekio

dekio

hm.. Toy Box var den första Psychopathic låten jag hörde, så den betyder väldigt mycket. Pass Me By och What Is A Juggalo betyder också mycket för mig. finns väldigt många andra också, kan inte bestämma vilken som betyder mest...

Freak

Freak

Well for mig er den sang der altid redder dagen My Axe.. der findes faktisk ikke noget der gør mig i bedre humør når jeg er nede eller negativ end noget god hjernedød smadder.. og så hyggelig smadder endda, hvad kunne man ønske sig mere ^^

J

J
Team

My Axe er nice...den hører jeg meget...

http://hallowicked.dk

Ronja

Ronja

Det er et svært spørgsmål !!
Det kommer meget an på mit humør.
Pass Me By som du selv siger... Den er en af mine favoritter samemn med mange andre. Men favoritten hos mig er helt sikkert Juggalo Homies. Lige meget hvilket humør jeg er i så kan jeg høre den!!!

@ Three-Jay
Ked af at høre det med din bedste ven

GLZA

GLZA

uuufff svær en, hmmm
har ikke noget track jeg syntes betyder mest for mig men Thy Unveiling er track man næsten kunne tude til haha det så smukt Very Happy

Matis

Matis

Da jeg gik i gymnasium og var stresset over alt for mange lektier, så satte jeg altid Fuck The World på.... Det fik mig til at slappe af....

sixpence

sixpence

Arg det må helt klart være

Halloween on military street!

Det var den første sang jeg hørte med ICP, og jeg kan stadig høre den igen og igen...

BlackTheJuggalette

BlackTheJuggalette

Tja... dder er hellere ikke raktigt nogen sang jeg kan komme i tanke om, som betyder Speacielt meget for mig, meget af deres musik betyder noget for mig,

Men min farvorite Ynglings sang er ''The Neden Game''
Det var den alderførste sang jeg nogensinde hørte og vil altid være min farvorite <3

Men Thy Unveiling og Pass Me By, Sætter også mange førelser igang hos en Smile

Dolle19

Dolle19

Piggy Pie, Sådan skulle børne bøger været skrevet i dag.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum