HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
Dette er ikke en klage. Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
Dette er ikke en klage. Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
Dette er ikke en klage. Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
Dette er ikke en klage. Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
Dette er ikke en klage. Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
Dette er ikke en klage. Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
Dette er ikke en klage. Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
Dette er ikke en klage. Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
Dette er ikke en klage. Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
Dette er ikke en klage. Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Dette er ikke en klage.

+3
Peaceraper
Hansen
Mike Focks
7 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Dette er ikke en klage. Empty Dette er ikke en klage. 08.10.08 10:02

Mike Focks

Mike Focks

Det er et opråb og et afskedsbrev.
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor skuffet jeg er over dette forum. Det har fuldstændig mistet alle de værdier Juggalos bør stå for, nemlig et åbent sind og ytringsfrihed, især retten til at være uenig.
Det er sørgeligt at så snart man kritiserer udtalelser og starter en ret essentiel debat om den generelle attitude mod andre, så bliver hele forummet slettet. Det grænser sig til diktatur og det kan jeg ikke stå inde for, derfor forlader jeg dette forum.
Jeg håber inderligt at denne post kan få lov at blive ståede, på trods af at jeg ikke taler magtliderlige admins efter munden. Om ikke andet som et symbol på at ytringsfrihed eksisterer i en eller anden grad herinde.
Til slut vil jeg bede jer alle om at spørge jer selv: Har i virkelig lyst til at bruge og repræsentere en side der ikke tillader at man siger sin ærlige mening?
Tak for denne gang.
No hard feelings.

http://www.mikefocks.dk

Hansen

Hansen

Er enig i det du siger, og var også enig med dig det andet sted..

Er ked af at se dig smutte, men forstår 100% dine grunde, og har selv overvejet det samme..

Vi snakkes vel nok et eller andet andet wicked sted Very Happy

MMFWCL Focks..

Peaceraper

Peaceraper

Ingen tvinger jer til at blive her. Og det er ret ufatteligt i bliver ved med at grave i det samme når jeg har forklaret hvordan det hænger sammen.

Jeg lader det ligge så må i sgu kalde mig magtliderlig og hvad i nu gør, men jeg har en ret til at forsvare min mening, og prøve at forklare folk der kører et emne på sidespor at de har misforstået meningen i det, og fjerne et fora hvis jeg mener det skaber mere ro, for atter engang så gik det ikke at have den del af HW oppe at køre.

Derud over har jeg flyttet dette emne da Announcement ikke er til afskedsbreve og lignende, men til beskeder fra admins og mods til brugerne af siden.

http://www.Hallowicked.dk

Remekka

Remekka

Øh hva sker der lige for det indlæg der ?
Vil nok sige at Susa har gjort ret meget for at få den her side til at fungere.... hun gav os en chance mere med anger management og vi fik af vide vi skulle holde os til de skide regler og læse dem hvis vi var i tvivl !!
Bliver de så ikke overholdt er det sgu da klart den lukkes igen, siger sgu da sig selv...

Næhh Mike Focks synes faktisk bare du skal smutte et sted hen hvor skyerne er lave.... igen ingen tvinger dig til at blive.

drs

drs

Lige for at pisse på flammerne Very Happy
Hvad fuck gør alle de regler godt for?

http://www.anstalten.org

Hansen

Hansen

Remekka skrev:Øh hva sker der lige for det indlæg der ?
Vil nok sige at Susa har gjort ret meget for at få den her side til at fungere.... hun gav os en chance mere med anger management og vi fik af vide vi skulle holde os til de skide regler og læse dem hvis vi var i tvivl !!
Bliver de så ikke overholdt er det sgu da klart den lukkes igen, siger sgu da sig selv...

Næhh Mike Focks synes faktisk bare du skal smutte et sted hen hvor skyerne er lave.... igen ingen tvinger dig til at blive.

Ja regler skal overholdes.. men dette er et FORUM.. Forums er til for at diskutere.. Det er ikke lovligt her ser det ud til, for så opfattes det som om man er ved at komme op og slås :S

Hvis vi ikke må diskutere hvad er siden her så for?

Peaceraper

Peaceraper

@ Hansen

Jeg følte mig meget provokeret over at Mike sagde han var ved at brække sig over mit synspunkt på sagen selvom jeg prøvede at forklare hvad det gik ud på, men hey, nogle folk på siden opfatter ting på den forkerte måde - og jeg er sgu ingens mor, så jeg gider ikke køre i det samme spor igen og igen og igen. Hvis man er i tvivl om emnet, så spørger man sgu, man debatterer sgu ikke bare om det man tror man ved men det man VED det går ud på.

Klart folk må diskutere, men jeg regner sgu osse med at folk tager den med ro og ikke brækker sig over hinandens meninger, for det er sgu et personligt angreb i mine øjne, og jeg tog det skam også personligt.

@ DRS

Reglerne er her for at holde styr på folk. Hvis reglerne ikke var der så kunne i flame hinanden og hvad i nu havde lyst til, alle skal kunne have lov til at være her, og hvis nogen ikke respekterer andres meninger, jamen sad shit, så må de enten trække sig tilbage eller droppe siden som Mike gør/gjorde.

Jeg har fået et par henvendelser fra brugere fra HW ang Mike's måde at "diskutere" på, derfor blandede jeg mig i debatten igen, og på trods af jeg bad ham om at slappe af med det han gjorde og få næsen ud af skyerne, så fortsatte han.

http://www.Hallowicked.dk

Mike Focks

Mike Focks

Omg, det her er næsten for dumt til ikke at svare på.

Peaceraper skrev:Jeg følte mig meget provokeret over at Mike sagde han var ved at brække sig over mit synspunkt på sagen selvom jeg prøvede at forklare hvad det gik ud på, men hey, nogle folk på siden opfatter ting på den forkerte måde.
Uha, så du var provokeret? Så må vi sgu da ikke håbe at der kommer en hater herind og siger at juggalos stinker en dag, for så bliver du jo nød til at lukke hele forummet permanent.
Selvfølgelig blev du provokeret. Jeg var også provokeret. Jeg valgte bare, modsat dig, at bruge ord til at forsvare og forklare mig med i stedet for magt.

Peaceraper skrev:og jeg er sgu ingens mor
Hvorfor er det så lige at du tror at du kan tillade dig at opdrage på mig og bestemme hvad jeg må sige?

Peaceraper skrev:Hvis man er i tvivl om emnet, så spørger man sgu, man debatterer sgu ikke bare om det man tror man ved men det man VED det går ud på.
Debatter udvikler sig. Specielt en debat med så bredt et emne som "mennesker i dag" må forventes at komme vidt omkring. Det er simpel logik for børnehaveklassen.

Peaceraper skrev:Klart folk må diskutere, men jeg regner sgu osse med at folk tager den med ro og ikke brækker sig over hinandens meninger, for det er sgu et personligt angreb i mine øjne, og jeg tog det skam også personligt.
Hvis man ikke må udtrykke afsky for andres holdninger, så må man jo heller ikke rigtig sige sin mening, og dermed have en ordenlig diskussion. Hvis du betragter det som et personligt angreb, så er det din vurdering og den kan kun du stå inde for. Det er med andre ord dit eget problem at du er nærtagende.

Peaceraper skrev:Reglerne er her for at holde styr på folk. Hvis reglerne ikke var der så kunne i flame hinanden og hvad i nu havde lyst til
"Holde styr på folk"? Jawohl, mein führer! For ja, det ville da være helt vildt forfærdeligt hvis folk fik lov at gøre hvad de har lyst til.

Peaceraper skrev:alle skal kunne have lov til at være her, og hvis nogen ikke respekterer andres meninger, jamen sad shit, så må de enten trække sig tilbage eller droppe siden som Mike gør/gjorde.
Jeg må da ikke være her? Mine meninger bliver ikke repsekteret, de bliver slettet. Betyder det at du også bliver nød til at skride, eller at alle skal rette sig efter dine meninger?
Og inden du nævner det, ja jeg har tænkt mig at skride, jeg bliver bare nød til at kommentere det her.

Peaceraper skrev:Jeg har fået et par henvendelser fra brugere fra HW ang Mike's måde at "diskutere" på, derfor blandede jeg mig i debatten igen, og på trods af jeg bad ham om at slappe af med det han gjorde og få næsen ud af skyerne, så fortsatte han.
For det første vil jeg igen tillade mig at udtrykke afsky over for folk der ikke konfronterer mig direkte, men går til admins. Hvor gamle er det lige i er?
For det andet bad du mig ikke slappe af, du forbød mig at udtrykke mig og slettede hele forummet. Og at jeg skulle have næsen i sky har jeg svært ved at se, det hænger vel igen sammen med at jeg ikke bare taler dig efter munden. Ikke desto mindre er det igen en tolkning som kun du kan stå inde for.

http://www.mikefocks.dk

Peaceraper

Peaceraper

Jamen så smut dog already. Jeg har hørt nok fra dig og kan ikke se hvad du har at lave på forummet hvis du har tænkt dig at håne mig for det jeg skriver.

ja en tolkning kun jeg kan stå inde for...

Remekka skrev:
Næhh Mike Focks synes faktisk bare du skal smutte et sted hen hvor skyerne er lave.... igen ingen tvinger dig til at blive.

Buh bye.



http://www.Hallowicked.dk

10Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 08.10.08 23:53

Hansen

Hansen

Ugh jeg skrider også så.. i hvert fald indtil folk herinde tager sig lidt sammen for det her er STIK modsat af hvordan Juggalos burde være. Er meget skuffet over jer..

11Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 08.10.08 23:55

Peaceraper

Peaceraper

Vi har skam taget os sammen, det er åbenbart jer der har problemer med at forstå hvad andre folk skriver. Nok snak, hvorfor smutter i ikke bare så

http://www.Hallowicked.dk

Remekka

Remekka

Well i'm staying cheers

Halleluja.... Syng med miiig !!!!!

Peaceraper

Peaceraper

Just hit me with the truth,
Now, girl you're more than welcome to.
So give me one good reason,
Baby come on
I live for you and me,
And now I really come to see,
That life would be much better once you're gone!!!!!!!!!!

http://www.Hallowicked.dk

Remekka

Remekka

I know that i can't take no more it ain't no lie
I wanne see you out that door baby, bye, bye, bye

Remekka

Remekka

Forstår altså heller ikke den med i bliver ved med at sige vi ikke må diskutere herinde... man kan da sagtens diskutere på en ordenlig måde uden at man direkte sviner hinanden til scratch

Hansen

Hansen

Remekka skrev:Forstår altså heller ikke den med i bliver ved med at sige vi ikke må diskutere herinde... man kan da sagtens diskutere på en ordenlig måde uden at man direkte sviner hinanden til scratch

Der er heller ikke nogen som helst der har svinet hinanden til, og hvis det er sådan i har forstået det, så er i simpelthen for nærtagende.

Hansen

Hansen

Peaceraper skrev:Vi har skam taget os sammen, det er åbenbart jer der har problemer med at forstå hvad andre folk skriver. Nok snak, hvorfor smutter i ikke bare så

Well du har åbenbart også problemer med at forstå hvad andre folk skriver, siden du tager det så personligt når folk er uenig med dig.. bare se vores msn samtale i går f.eks.

Og hvorfor har du så travlt med om vi ikke bare smutter med det samme ?Smile

Peaceraper

Peaceraper

Vores samtale har intet at gøre med den her sag, jeg var udmattet, stresset og træt, mere behøver jeg ikke forklare dig da jeg ikke syntes det kommer dig ved hvordan min tilstand er. Og jeg sagde osse til dig hvad grunden var, så nu skal du ikke være næsvis.

Jeg ser ingen grund til i bliver hængende hvis i skal blive ved med at diskutere med mig - hvad vil i her når i hader siden så meget?

http://www.Hallowicked.dk

Hansen

Hansen

Peaceraper skrev:Vores samtale har intet at gøre med den her sag, jeg var udmattet, stresset og træt, mere behøver jeg ikke forklare dig da jeg ikke syntes det kommer dig ved hvordan min tilstand er. Og jeg sagde osse til dig hvad grunden var, så nu skal du ikke være næsvis.

Jeg er skam ikke næsvis.. Det var bare et godt eksempel på at du blev sur ligeså snart jeg ikke var enig med dig..

Og jeg har ikke sagt jeg hader siden.. Jeg synes bare at jeres opførsel går strengt modsat af hvordan juggalos burde være.

Peaceraper

Peaceraper

Jeg havde min gode grund til at være sur, om du så er enig i den grund eller ej. Det kommer stadigvæk ikke dig ved og havde minimale ting med denne sag at gøre, så ser ikke hvorfor sdu bringer det på bane!

Jeg har fjernet Anger Management, deal with it for den kommer ikke op igen. Nu må i sgu bestemme jer for hvad i vil - i siger i skrider mebn i begge bliver her og ævler på livet løs.

http://www.Hallowicked.dk

21Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 09.10.08 10:18

SiCklovn

SiCklovn

hva fuck sker der mand ????

prøv lige at slappe af alle sammen.
fordi der er et par, herinde som har et problem. så skrider den ene, og så følger resten bare med?

fucking lorte danske juggalo community!
vi prøvede jo at få det til at fungere mellem de danske juggalos, ved at lave den her hjemmeside. Men det har sku vidst kun forværet det.

chill!

22Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 09.10.08 17:11

Hansen

Hansen

Peaceraper skrev: i siger i skrider mebn i begge bliver her og ævler på livet løs.

Det er da forståeligt at jeg forsvarer mig selv mod det du sidder og skriver Smile

23Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 09.10.08 17:18

Hansen

Hansen

SiCklovn skrev:
fordi der er et par, herinde som har et problem. så skrider den ene, og så følger resten bare med?


Og jeg følger på ingen måde med. Jeg synes bare at opførslen fra visse mennesker herinde overhovedet ikke burde komme fra nogen0 som helst juggalo/lette..

Hvis i synes det er okay, så har vi et helt forskelligt billede af hovedtrækkene ved at være juggalo.

24Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 09.10.08 17:19

Peaceraper

Peaceraper

Mod det jeg siger? Jeg forklarer jer sitationen men det fatter i ikke.

Nu får du en advarsel for jeg er ret træt af det her. Bliver du ved så bliver du bannet fra siden. Jeg er ikke hjemme i weekenden, men de 2 andre admins kommer til at holde øje med både dig og Mike, og de banner jer hvis det bliver kørt længere ud, også om det sker inden weekenden.

http://www.Hallowicked.dk

25Dette er ikke en klage. Empty Sv: Dette er ikke en klage. 09.10.08 17:27

Hansen

Hansen

Omfg.. Det her er simpelthen til grin.. Ban mig hvis du vil.. Bare lad det stå, så alle andre kan se hvor magtliderlige i er..

Pas på i andre.. I må ikke være uenige med admins..

Slet mig, ban mig, warn mig jeg er pisse ligeglad, men det her er simpelthen for latterligt.. Hvis du ikke kan tage en diskution så må du sku lade være med at oprette et emne som kan diskuteres.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Lignende emner

-

» ICP Kommer IKKE til Europa

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum